تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
قدرت و توان بیش از آنکه مربوط به سن و سال باشد، به تندرستی و سلامت وابسته است.


ابراز احساسات

صورت یک فرد به او کمک می کند تا بتواند به وسیله ی نشان دادن احساساتش با دیگران ارتباط برقرار کند.در تمام دنیا ، مردم برای نشان دادن شش احساس اصلی از حالت چهره ی مشابهی استفاده می کنند.

(حدود 7000 نوع حالت چهر وجود دارد)

حالت چهره ی کودک

کودکان قبل از اینکه به حرف بیفتند، با صورتشان ارتباط برقرار می کنند. آن ها می خندند ، اخم می کنند و تمام احساسات اصلی خود را بروز می دهند. کودکان در سنین پایین لبخند والدین خود را تقلید می کنند.

 

***

احساسات اصلی:

خوشحال شدن

هنگامی که از ته دل می خندید، چشم ها کوچک شده و گونه ها با بالا کشیده می شوند. چه در صحرا زندگی کنید،چه در شهر و چه در جنگل های آمازون، خنده یک معنی دارد.

تعجب کردن

هنگامی که تعجب می شوید، ابرو هایتان بالا رفته، چشم هایتان گرد و فکتان باز می شود. بعضی از مردم به دو طرف صورتشان می زنند یا حتی دهانشان را با دست می پوشانند؛تعجب کردن باعث می شود که شما ناگهان هوای زیادی به درون شش های خود فرو ببرید، چون هورمون آدرنالین ،کارکرد شش ها را تند تر می کند.

عصبانی شدن

شخصی که عصبانی است ابروانش به سمت پایین بوده، چشم هایش باریک می شوند و دهانش محکم بسته می شود. بعضی افراد عصبانی اطراف چشمشان قرمز می شود. آن ها حتی ممکن است بدون پلک زدن به جایی خیره شوند.

ناراحت شدن

در یک صورت ناراحت،دهان آویزان می شد،دو سر داخلی ابروان بالا رفته و روی بینی چروک می افتد.

نگران بودن( ترس)

ترس باعث می شود که ابروان به سمت بالا رفته و چشم ها سفید تر به نظر برسند. دهان باز می ماند و خون در صورت جاری نمی شود و به همین دلیل رنگ صورت می پرد.

تنفر ورزیدن

چروک روی بینی و چشم های نازک از نشانه های تنفر است. صورت شخصی که تنفر را نشان می دهد ممکن است باعث حالت تنفر در شما نیز بشود.


نظرات (۱)

  • زرفشان
    دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۱۵:۳۹

    مطالب بسیار عالی بود ممنون💕💕

    • author avatar
      min seolgi
      ۱۹ آبان ۹۹، ۱۱:۵۲
      ممنون بابت نظرتون زرفشان جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی